The ban on the Islamic doctrine in Europe

Para: Mr. President of United States of America

English

any person duly informed, know that Islam is not a religion but a political doctrine, where female genital mutilation is practiced, the Member amputati to people who steal,

the stoning of adulterous women, or allegedly adulterous, where the woman is devoid of rights and considered below, and view as an object, where it is allowed and even duty to violate no Islamic females, and cut the neck who those who not convert to Islam,

where is allowed to lie to strengthen Islam, and deny all this, in al koran they can violate and married with children, they can have sex slaves and beat them. The list goes on...

Islam is not compatible with any civilized society, and cut all the way through the democracy and freedom where they dominate.

Portuguese

qualquer pessoa devidamente informada, sabe que o islão não é uma religião mas uma doutrina política putrida, aonde se pratica a mutilação genital feminina, a amputção de membros às pessoas que roubam,

o apedrejamento de mulheres adúlteras, ou alegadamente adúlteras, aonde a mulher é desprovida de direitos e considerada abaixo do homem, e vista como um objecto, aonde é permitido e até dever violar não islâmicos, cortar o pescoço a quem não se converter ao islão,

aonde é permitido MENTIR para fortalecer o islão - ou seja negar tudo isto, para para depois e assim que for possível o colocar em prática aonde ainda não o é. Aonde se pode violar e casar com crianças, aonde se pode ter escravas sexuais e bater-lhes. A lista continua.

O islão não é compatível com nenhuma sociedade civilizada, e corta por completo a democracia e a liberdade aonde dominam.

Esta petição foi criada em 12 Novembro 2017