PETIÇÃO “Avenida 24 Julho, Estrela, livre de discotecas e bares junto a lares e escritórios”

Para: Presidente da Mesa da Assembleia Municipal de Lisboa

Defendemos que não voltem a reabrir na zona da Av. 24 de Julho - Escadinhas da Praia discotecas e bares, cujas externalidades sociais ofenderam sempre a legalidade e o respeito por quem nela habita e trabalha, e que continuem a ser deslocalizadas para locais afastados das habitações e escritórios a cumprir finalmente todos os requisitos de segurança e respeito pela sagrada Liberdade, com Democrática Responsabilidade, na nossa Lisboeta Cidade.

Após tantos anos de desregulação e ilegalidade é tempo de se repor a legalidade e harmonia nesta parte da nossa querida Cidade!

PETITION: Free homes and offices in “Avenida 24 Julho” in Estrela, from discos”

We ask that they don’t return to 24 de Julho and Escadinhas da Praia. These discos, night clubs and bars, whose presence has always not been in line with legal and security frameworks and regulations. They have constantly disrespected residents and workers in this area.

We ask that they are relocated to areas far away from homes and offices where they won’t disturb their surroundings. That they finally comply with security protocols and regulations.

Most of all that they start to respect sacred Freedoms, Democratic and Civil Responsibilities in our city Lisbon.

After so many years of irregularity and illegality, it is time to restore legality, orderliness and harmony in this part of our dear City!

Esta petição foi criada em 27 julho 2021