Block archived caches, from logging, after 366 days.

Para: Groundspeak, Inc.

PT: Após os ultimos acontecimentos em Portugal, considerados por todos os owners como ABUSIVA, vimos através desta petição, solicitar á Groundspeak, Inc., que altere a regra de logar uma cache que tenha sido Arquivada há mais de 366 dias, evitando logs abusivos como os verificados pelo Team Loureiro no ultimos dias, logando caches arquivadas tão remotamente como 2014 e 2015, totalmente impossiveis de verificar e validar por qualquer owner.
Pedimos que a nova regra sofra a seguinte redacção/alerta: "Impossivel logar caches que tenham sido arquivadas há mais de 366 dias"!
Certos da vossa compreensão, queremos evitar que um jogo que tanto amamos se desvirtue e que nos permita continuar a ter tantas Aventuras e bons momentos: em prol dos geocachers, mas sobretudo para com a sanidade dos owners!
Obrigado
-----------------------------------------------------------------
EN: After the latest events in Portugal, considered by all owners as ABUSIVE, we are through this petition, asking Groundspeak, Inc., to change the rule of logging a cache that has been archived for more than 366 days, avoiding abusive logs like the ones verified by Team Loureiro in the last days, logging caches archived as remotely as 2014 and 2015, totally impossible to verify and validate by any owner.
We ask that the new rule undergo the following wording / alert: "Impossible to log caches that have been archived for more than 366 days"!
Certain of your understanding, we care to prevent that a game that we love so much from becoming distorted and keeps allowing us so many adventures and good times: for the benefit of geocachers, but above all for sanity of the owners!
Thanks