Harry Styles - Love on Tour - segunda data Lisboa/Porto, Portugal (Harry Styles - Love on Tour - second date in Lisbon/Porto,f Portugal

Para: Fãs do Harry Styles e/ou One Direction (Harry Styles and/or One Directions fans)

Esta petição tem como objetivo tentar dar uma oportunidade àqueles que não tiveram hipótese de comprar um bilhete para o concerto do Harry Styles. Concerto este que estava originalmente marcado para dia 20 de maio de 2020, no entanto, devido à pandemia que atualmente atravessamos, foi alterado para dia 16 de fevereiro de 2021.
Contamos com a ajuda de todos para tornar este sonho possível.

Treat people with kindness
All the love,
M

This petition aims to give a chance to those who didn't get to buy a ticket for Harry Styles concert. Initially the concert was supposed to happen on May 20th 2020, however due to the pandemic happening it was rescheduled to February 16th 2021.
We're counting with everyone's help to make this dream come true.

Treat people with kindness
All the love,