Help Syria Christians - Ajude os cristãos da Síria

Para: International Community, Mr. Barak Obama, UNITED NATIONS

Please, help this cause. Christians in Syria are getting persecuted, raped, tortured, robbed, crucified, and murdered just because of their faith. All over the world one Christian is murdered every 5 minutes and last year 105.000 Christians were killed just for being Christians. People all over the world are demanding to International Community, Mr. Barak Obama, and to UNITED NATIONS to take URGENT diplomatic actions to put a stop on this situation and to the religious intolerance against Christians.

Por favor, ajude esta causa. Cristãos na Síria estão sendo perseguidos, estuprados, torturados, roubados, crucificados e assassinados apenas por causa de sua fé. Em todo o mundo um cristão é assassinado a cada 5 minutos e no ano passado 105.000 cristãos foram mortos apenas por serem cristãos. Pessoas de todo o mundo estão exigindo à Comunidade Internacional, Mr. Barak Obama, e das Nações Unidas o tomar de medidas diplomáticas urgentes para colocar um ponto final sobre esta situação e á intolerância religiosa contra os cristãos.

Esta petição foi criada em 13 novembro 2013