Petição PETIÇÃO PARA A PRIMEIRA EDIÇÃO DE UM GRANDE FESTIVAL DE HEAVY METAL NA CIDADE DO PORTO (PORTUGAL ) PARA O ANO DE 2011

Para: Everything is New: [email protected]; Musica no Coração: [email protected]

Introdução:

Desde há muitos anos que a Cidade do Porto(Portugal), é vítima de um centralismo cultural, no que diz respeito a grandes eventos musicais; o qual tem sido cada vez mais evidente, a cada ano que passa. Ano após ano, a Cidade do Porto é claramente excluída das turnes das maiores bandas Rock mundiais, salvo uma outra vez, de longe a longe, em que algum grande concerto acontece. Tirando esse aspecto, bandas do patamar de Iron Maiden; Metallica; AC/DC; Kisse, simplesmente não vêm á Cidade do Porto devido ao centralismo cultural de que a cidade é vítima desde á muitos, muitos anos. Independentemente do tamanho e do nº de habitantes, um país que quer ser um país moderno, não pode agir desta forma no ponto de vista cultural. Portugal quer ser um país moderno. Mas agora pergunto: Portugal quer ser um país moderno, excluindo culturalmente falando, no que diz respeito á musica e de forma sistemática, a sua segunda cidade? –Se continuar a agir desta forma, Portugal, não pode querer ser um país moderno. Um país moderno é Espanha, por ex. Madrid é a capital. Mas ano após ano, para além de Madrid; Barcelona; Santiago de Compostela; Valladolid; Saragoça, recebem as maiores turnes rock(musicais) do mundo. Isto chama-se modernidade. E independentemente do tamanho e do nº de habitantes, é assim que se deve agir. Mas Portugal, não aprende com o seu vizinho espanhol. Prefere agir como se Portugal fosse apenas a sua capital, Lisboa!

Petição:

Esta petição tem como objectivo pressionar as duas maiores empresas promotoras de eventos portuguesas; Everithing is New e Musica no Coração, a serem finalmente justas para com a Cidade do Porto. A Cidade do Porto(Portugal) merece já á muitos, muitos anos receber um festival de Heavy Metal de grande impacto internacional. Um festival que se realize todos os anos, e que possa trazer á cidade bandas como Manowar; Iron Maiden; Metallica; King Diamond; AC/DC; Kiss; Helloween; Gama Ray; Rhapsody of Fire, Edguy; Wizard; Sonata Artica; Shedowside; Epica; Tarja Turunen e muitos outros nomes. E face a toda a exclusão de que a Cidade do Porto tem sido vítima desde 1984(ano em que Iron Maiden veio a Portugal pela primeira vez), é claramente justa a realização todos os anos na Cidade do Porto, de um grande festival de Heavy Metal de grande impacto mundial. Por isso espero que o maior numero possível de pessoas, aqui de Portugal e de todo o mundo assinem esta petição, para que a Everithing is New e a Musica no Coração sejam pressionadas o mais possível, para que entendam, de uma vez por todas de que a segunda maior cidade portuguesa, a Cidade do Porto, tem de ser olhada com outros olhos, e não com os olhos do centralismo e da exclusão.
_______________________________________________________________________________

PETITION FOR THE FIRST EDITION OF A GREAT FESTIVAL OF HEAVY METAL IN THE CITY OF PORTO (PORTUGAL) FOR THE YEAR 2011

Introduction:

For many years the City of Porto (Portugal), is the victim of a cultural centralism, with regard to major music events which have been increasingly evident with each passing year. Year after year, the City of Porto is clearly excluded from touring the world's biggest rock bands, unless another time, far far away, where some great concert takes place. Apart from this aspect, the level of bands Iron Maiden, Metallica, AC / DC; Kisse, just do not come to the town of Oporto due to cultural centralism that the city suffers from many, many years. Regardless of the size and number of inhabitants, a country that wants to be a modern country can not act this way in the cultural point of view. Portugal wants to be a modern country. But now ask: Portugal wants to be a modern country, excluding culturally speaking, with regard to music and systematically, its second city? - If you continue to act this way, Portugal, may not want to be a modern country. A modern country is Spain, for example. Madrid is the capital. But year after year, in addition to Madrid, Barcelona, Santiago de Compostela, Valladolid, Zaragoza, receive the largest touring rock (music) in the world. This is called modernity. And regardless of the size and number of inhabitants, that is how you should act. But Portugal, do not learn from its neighbor Spanish. Prefers to act as if Portugal was only its capital, Lisbon!

Petition:

This petition aims to put pressure on the two largest event promoters Portuguese; Everithing is new and Music in the Heart, to be finally fair for the city of Oporto. The City of Porto (Portugal) deserves as will many, many years to receive a heavy metal festival of great international impact. A festival that takes place every year, and it could bring to town bands like Manowar, Iron Maiden, Metallica, King Diamond, AC / DC, Kiss, Helloween, Gamma Ray, Rhapsody, Edguy, Wizard, Sonata Artica, Shedowside , Epica, Tarja Turunen and many other names. And the whole face except that the City of Porto has been suffering since 1984 (when Iron Maiden came to Portugal for the first time) is clearly just the performance each year in the city of Oporto, a great festival of Heavy Metal large global impact. So I hope as many people as possible, here in Portugal and around the world to sign this petition so that Everithing is New and Musica no Coração being pressed as much as possible for you to understand, once and for all that the second-largest city, the City of Porto, has to be seen with other eyes, not with the eyes of centralism and exclusion.
______________________________________________________________________________

Petición para la primera edición de un Gran Festival de metal pesado en la ciudad de Porto (Portugal) para el año 2011

Introducción:

Durante muchos años la ciudad de Porto (Portugal), es la víctima de un centralismo cultural, con respecto a los eventos musicales más importantes que han sido cada vez más evidente con cada año que pasa. Año tras año, la ciudad de Porto es claramente excluidos de plazas de las bandas de rock más grande del mundo, a menos que otra vez, lejos, muy lejos, donde algunos gran concierto tiene lugar. Aparte de este aspecto, el nivel de las bandas Iron Maiden, Metallica, AC / DC; Kisse, simplemente no llega a la ciudad de Oporto, debido al centralismo cultural que la ciudad sufre de muchos, muchos años. Independientemente del tamaño y número de habitantes, un país que quiere ser un país moderno no puede actuar de esta manera en el punto de vista cultural. Portugal quiere ser un país moderno. Pero ahora pregunto: Portugal quiere ser un país moderno, con exclusión de vista cultural, en lo que respecta a la música y sistemática, su segunda ciudad? - Si siguen actuando de esta manera, Portugal, no puede querer ser un país moderno. Un país moderno es España, por ejemplo. Madrid es la capital. Sin embargo, año tras año, además de Madrid, Barcelona, Santiago de Compostela, Valladolid, Zaragoza, reciben la roca más grande de turismo (música) en el mundo. Esto se llama la modernidad. Y sin importar el tamaño y el número de habitantes, es decir, cómo debe actuar. Pero Portugal, no aprenden de su vecino español. Prefiere actuar como si Portugal era sólo su capital, Lisboa!

Petición:

Esta petición tiene por objeto ejercer presión sobre los dos promotores de eventos más grande de Portugal; Everithing es nuevo y Música en el Corazón, para finalmente ser justo para la ciudad de Oporto. La ciudad de Porto (Portugal) merece al igual que muchos, muchos años para recibir un festival de heavy metal de gran impacto internacional. Un festival que tiene lugar cada año, y que podría traer a las bandas de pueblo como Manowar, Iron Maiden, Metallica, King Diamond, AC / DC, Kiss, Helloween, Gamma Ray, Rhapsody, Edguy, Asistente, Sonata Arctica, Shedowside , Epica, Tarja Turunen, y muchos otros nombres. Y todo el rostro salvo que la ciudad de Porto ha estado sufriendo desde 1984 (cuando Iron Maiden llegó a Portugal por primera vez) es claramente sólo el rendimiento de cada año en la ciudad de Oporto, un gran festival de Heavy Metal impacto global de gran tamaño. Así que espero que a tantas personas como sea posible, aquí en Portugal y en todo el mundo para que firmen esta petición para que Everithing es nuevo y Musica no coração que se presiona tanto como sea posible para que usted pueda entender de una vez por todas que la segunda más grande de la ciudad, la ciudad de Porto, tiene que ser visto con otros ojos, no con los ojos del centralismo y la exclusión.
______________________________________________________________________________

Pétition pour la première édition d'un grand festival de métaux lourds dans la ville de Porto (Portugal) pour l'année 2011

Introduction:

Pendant de nombreuses années la ville de Porto (Portugal), est victime d'un centralisme culturel, au sujet des événements majeurs de musique qui ont été de plus en plus évident avec chaque année qui passe. Année après année, la Ville de Porto est clairement exclues de la plus grande tournée dans le monde des groupes de rock, à moins d'un autre temps, très loin, où quelque grand concert a lieu. Outre cet aspect, le niveau des bandes de Iron Maiden, Metallica, AC / DC; Kisse, juste ne viennent pas à la ville de Porto en raison d'un centralisme culturel que la ville souffre de nombreuses années. Indépendamment de la taille et le nombre d'habitants, un pays qui veut être un pays moderne ne peut pas agir de cette façon dans le point de vue culturel. Le Portugal veut être un pays moderne. Mais si vous demandez maintenant: le Portugal veut être un pays moderne, à l'exclusion culturellement parlant, en ce qui concerne la musique et systématiquement, la deuxième ville? -Si vous continuez à agir de la sorte, le Portugal, mai ne pas vouloir être un pays moderne. Un pays moderne, est l'Espagne, par exemple. Madrid est la capitale. Mais année après année, en plus de Madrid, Barcelone, Santiago de Compostela, Valladolid, Saragosse, qui reçoivent le plus rock en tournée (musique) dans le monde. C'est ce qu'on appelle la modernité. Et indépendamment de la taille et le nombre d'habitants, qui est de savoir comment vous devez agir. Mais le Portugal, ne pas apprendre de son voisin espagnol. Préfère agir comme si le Portugal était seulement sa capitale, Lisbonne!

Pétition:

Cette pétition vise à faire pression sur les deux plus grands promoteurs d'événements portugais; Everithing est nouveau et la musique au cœur, pour être enfin juste pour la ville de Porto. La ville de Porto (Portugal), mérite de même que de très nombreuses années pour recevoir un festival de heavy metal de l'impact international des Grands. Un festival qui a lieu chaque année, et qu'il pourrait apporter à des bandes de ville comme Manowar, Iron Maiden, Metallica, King Diamond, AC / DC, Kiss, Helloween, Gamma Ray, Rhapsody, Edguy, Wizard, Sonata Artica, Shedowside , Epica, Tarja Turunen et beaucoup d'autres noms. Et tout le visage sauf que la ville de Porto a souffert depuis 1984 (date d'Iron Maiden est venu au Portugal pour la première fois) est clairement seulement la performance de chaque année dans la ville de Porto, un grand festival de Heavy Metal important impact global. J'espère donc autant de personnes que possible, ici au Portugal et dans le monde à signer cette pétition afin que Everithing est nouveau et Musica no Coração être pressé, autant que possible pour vous de comprendre, une fois pour toutes que la deuxième plus grande ville, la Ville de Porto, doit être vu avec d'autres yeux, pas avec les yeux de centralisme et de l'exclusion.
______________________________________________________________________________

Petition für die FIRST EDITION OF A GREAT FESTIVAL DES HEAVY METAL IN DER STADT Porto (Portugal) für das Jahr 2011

Einleitung:

Seit vielen Jahren der Stadt Porto (Portugal), ist das Opfer einer kulturellen Zentralismus, im Hinblick auf die großen Musik-Veranstaltungen, die sich immer deutlicher wurden mit jedem Jahr. Jedes Jahr zieht die Stadt Porto ist eindeutig von einer Tour durch den weltweit größten Rockbands ausgeschlossen, es sei denn, eine andere Zeit, weit, weit weg, wo einige große Konzert stattfindet. Abgesehen von diesem Aspekt der Ebene der Bands Iron Maiden, Metallica, AC / DC; Kisse, so kommen Sie nicht an der Stadt von Porto aufgrund der kulturellen Zentralismus, dass die Stadt leidet unter vielen, vielen Jahren. Unabhängig von der Größe und der Zahl der Einwohner, ein Land, das ein modernes Land kann nicht so handeln im kulturellen Sicht will. Portugal will ein modernes Land. Aber jetzt fragen: Portugal will ein modernes Land, mit Ausnahme von kulturell, im Hinblick auf die Musik und systematisch, die zweitgrößte Stadt? -Wenn Sie diesen Weg weiter zu handeln, Portugal, darf nicht sein wollen, ein modernes Land. Ein modernes Land ist Spanien, zum Beispiel. Madrid ist die Hauptstadt. Aber Jahr für Jahr, neben Madrid, Barcelona, Santiago de Compostela, Valladolid, Zaragoza, erhalten Sie die größte Tournee Rock (Musik) in der Welt. Dies nennt man Modernität. Und unabhängig von der Größe und der Zahl der Einwohner, das heißt, wie Sie handeln sollten. Aber Portugal, lernen nicht von seinen Nachbarn Spanisch. Lieber tun, als ob Portugal war nur der Hauptstadt Lissabon!

Petition:

Diese Petition soll den Druck auf die beiden größten Veranstaltern Portugiesisch setzen; Everithing ist neu und Musik im Herzen, müssen letztlich Messe für die Stadt Porto. Die Stadt Porto (Portugal) verdient, wie viele, viele Jahre erhalten eine Heavy-Metal-Festival der großen internationalen Auswirkungen. Ein Festival, findet jedes Jahr, und es könnte die Stadt Bands wie Manowar, Iron Maiden, Metallica, King Diamond, AC / DC, Kiss, Helloween, Gamma Ray, Rhapsody, Edguy, Wizard, Sonata Artica, Shedowside bringen , Epica, Tarja Turunen und viele andere Namen. Und das ganze Gesicht, ausser, dass die Stadt Porto wurde Leiden seit 1984 (als Iron Maiden kam nach Portugal zum ersten Mal) ist eindeutig nur die Leistung jedes Jahr in der Stadt Porto, ein großes Fest des Heavy Metal große globale Auswirkungen. Ich hoffe also, so viele Menschen wie möglich, hier in Portugal und in der ganzen Welt, so dass diese Petition Everithing ist neu und Musica keine Coração wird so weit wie möglich für Sie gedrückt, um zu verstehen, ein für alle Mal, dass zu unterzeichnen die zweitgrößte Stadt, hat die Stadt von Porto, mit anderen Augen gesehen werden, nicht mit den Augen des Zentralismus und Ausgrenzung.

Esta petição foi criada em 03 novembro 2009