Crackdown 3 GOTY NOW

Para: The Game Award

Todos nos já sabe-mos que o crackdown 3 e maravilhoso disso nao ha duvida
Muitos "gamer" de verdade ja falaram sobre este jogo maravilhoso que e o crackdown 3 como por exemplo do dono do canal xbox mil retardados mentais onde ele num video compara crackdonw 3 com zelda (https://www.youtube.com/watch?v=DkjElcHH6_Q), e como todo agente ja viu crackdown e muito melhor que zelda.

Nao ha duvida que o jogo Crackdown 3 tens que ser eleito anticipatamente o jogo do ano (goty)

All of us already know that crackdown 3 is wonderful of that there is no doubt
Many real "gamer" have already talked about this wonderful game that is crackdown 3 like for example the owner of the channel xbox thousand mentally retarded where he in a video compares crackdonw 3 with zelda (https://www.youtube.com/watch? v = DkjElcHH6_Q), and as every agent has seen crackdown and much better than zelda.

There is no doubt that the game Crackdown 3 has to be chosen ahead of time the game of the year (goty)