Petição Pública
REPUBLICA DAS ARTES V.N.Cerveira, manter a SEDE da Associaçao Projecto, D.N.C

Assinaram a petição 21 pessoas
A presente petição em português e galego, pretende que se mantenha o edifício camarário, designado por : REPUBLICA DAS ARTES, em V.N. Cerveira, como SEDE da Associaçao Projecto, Núcleo de Desenvolvimento Cultural (1995) .
Enquanto associado da Associação Projecto, D.N.C, tomei conhecimento, via Email da Denúncia de Protocolo, por parte da Câmara Municipal de Vila Nova de Cerveira, comunicando que pretende reaver o edifício.
O acima referido Protocolo foi celebrado em 01 de junho de 2010 aquando da transferencia geral de competências a favor da Fundação Bienal de Cerveira, durante o meu mandato como Presidente da Associaçao Projecto,D.N.C. (2010-2013), em 01 de junho de 2010, respeitante à cedência de instalações no edifício designado por “República das Artes”, como SEDE da Associação Projecto Núcleo de Desenvolvimento Cultural.

Histórico :

A REPÚBLICA DAS ARTES é, desde 2010, a sede da Associaçao Projecto, Núcleo de Desenvolvimento Cultural (1995), em Vila Nova de Cerveira _ PT.

Esta designação foi assumida durante as comemorações dos 100 anos da República Portuguesa (1910-2010), através do protocolo estabelecido com o ex Presidente da Câmara de Vila Nova de Cerveira Sr. Eng. José Manuel Carpinteira, como meio de possibilitar, à Associação Projecto D.N.C, uma sede digna e de relevo na malha urbana da vila, uma vez que a anterior sede da associação de artistas da vila, no edifício do Mercado Municipal, fora requisitada para obras .

Nas palavras deste grande ex autarca, Sr. Eng. José Manuel Carpinteira “ ... Em Vila Nova de Cerveira continua-se a apostar na área cultural e os estímulos à criação artística são uma constante. A Casa do Artista e a futura República das Artes são um bom exemplo disso mesmo...”

Consultar video em que se afirma isso mesmo:

Artistas e amigos da dinamização Cultural Artística,

Subescrevam, divulguem,

Obrigado,

O associado Silvestre Bernardo Vieira da Luz Pestana

----------

Esta petición en portugués e galego pretende manter o concello, designado por: REPUBLICA DAS ARTES, en V.N. Cerveira, como sede da Asociación de Proxectos, Centro de Desenvolvemento Cultural (1995).

Como membro da Asociación de Proxectos, D.N.C, souben, a través do correo electrónico da Denuncia do Protocolo, do Concello de Vila Nova de Cerveira, anunciando que pretende repoñer o edificio.
O citado Protocolo asinouse o 1 de xuño de 2010, durante a transferencia xeral de poderes á Fundación Bienal Cerveira, durante o meu mandato como Presidente da Asociación de Proxectos, D.N.C. (2010-2013), o 1 de xuño de 2010, relativa á cesión dun local no edificio denominado "República das Artes", como sede da Asociación do Proxecto Nucleo para o Desenvolvemento Cultural.

Historia:

Dende 2010, a REPÚBLICA DE ARTES foi a sede da Asociación de proxectos, Centro de desenvolvemento cultural (1995), en Vila Nova de Cerveira _ PT.

Esta designación asumíuse durante as celebracións do 100 aniversario da República portuguesa (1910-2010), a través do protocolo establecido co ex alcalde de Vila Nova de Cerveira, o Sr. José Manuel Carpinteira, como medio para habilitar o proxecto da Asociación DNC, sede digna e destacada no tecido urbano da vila, xa que a antiga sede da asociación de artistas da aldea, no edificio do Mercado Municipal, fora solicitada para obras.

En palabras deste gran exalcalde, o Sr. José Manuel Carpinteira "... En Vila Nova de Cerveira, aínda hai unha aposta pola área cultural e o estímulo á creación artística é unha constante. A Casa do Artista e a futura República das Artes son un bo exemplo diso ... "

Vexa o vídeo que indica isto:

Artistas e amigos da promoción Artistic Cultural,

Subscribirse, publicar,